Fin kvalitet. God service. Engagemang och jag återkommer. Butiken rekommenderas varmt.
Butikens svar:
Vad roligt att du är nöjd med smycket och servicen. Varmt välkommen åter!
Mycket vacker. Trevligt bemötande
Butikens svar:
Stort tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter!